1. Umění naslouchat Povaha narativního propojení V čem jsou narativní rozhovory jedinečné Terapeut jako žák, klient jako učitel (de-centrování, externalizace/dekonstrukce) 2. Co je to Problém? Co je to preferovaný příběh? Co je to identita? Jak se identita tvoří? Otázky jako dveře jinam. Malé a blízké otázky Externalizující otázky Ukázka rozhovoru 3. Problémy jak je definuje klient Externalizace HITEC Konstrukce otázek 4. To, co chybí, ale implicitně to tu je ("Absent but Implicit") Jedinečné výsledky Naše pozice v rozhovoru Jak rozhovor umožňuje vytvoření nebo objevení identity 5. Preferovaná identita Významné příběhy Otázky na rozšíření zkušenosti Vyvažování krajiny dějů a krajiny významů 6. Vystavění lešení, nová konstrukce("Scaffolding") 7. Znovu začleňování a rozpomínání ("Re-membering") 8. S klientem bok po boku: Jak propojit odbornou zkušenost s důvěrnými informacemi Transparentnost: způsob sdílení etických a osobních zájmů Jak se pohybovat v preferovaných a problémových příbězích 9. Různé metody přechodu k preferovanému příběhu jiskřivé okamžiky ("Glimmers") a jedinečné výsledky ("unique outcomes") "Absent but implicit" 10. Práce s dokumentací (zápisy, dopisy, atp.)