- Zažili jste situaci s klientem, která přesahovala rámec terapeutické konzultace?
- Nastal při vaší práci s klientem moment, kdy jste chtěli volat o pomoc?
- Chtěli byste se zorientovat v tom, kdy volat pro klienta záchranku?
V tomto kurzu dostanete informace o tom, co jsou krizové situace, jak postupovat při jejich řešení. Vyjasníte si rozdíl, jak pracovat s klientem v běžných podmínkách vaší praxe, a kdy je třeba postupovat specifickým způsobem, kdy je třeba zvolit jaký postup. Naučíte se pracovat v těchto situacích se sebou. Odnesete si informace o legislativě k tomuto tématu.
Datum: 26. - 27. 4., 10. 5. 2021
Cena: 4 500 Kč
Lektor: Helča Šašková
Maximální počet účastníků 12.
V případě malého počtu zájemců bude vyhlášen náhradní termín.
Těšíme se na vás! Přihlášky níže.
Při zrušení rezervace:
- do 11. 4. 2021 bez storno poplatku
- mezi 12. a 23. 4. 2021 je storno poplatek 50 %
- od 24. 4. 2021 je storno poplatek 100 %